نگرانی نتانیاهو از احتمال صدور حکم بازداشت مقامات صهیونیستی در دادگاه بین المللی کیفری حمله موشکی به مواضع نظامیان صهیونیست در جولان اشغالی هلاکت سه نظامی صهیونیست در حمله مقاومت به کرم ابوسالم جلوگیری تشکیلات خودگردان برای آزادی اسیر فلسطینی رسانه عبری: مذاکرات آتش بس در آستانه شکست قرار دارد درگیری لفظی در جلسه کابینه رژیم صهیونیستی سردار غیاثی: امنیت و اقتدار امروز ما از نعمت ولایت است حمله موشکی حزب‌الله لبنان به «مرگلیوت» (۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳) حزب الله یک هزار و ۵۰۰ موشک به اسرائیل شلیک کرده است زندان رفتن نتانیاهو فعلا منتفی شد اقدام نیروهای امنیتی یمنی علیه عملیات اطلاعاتی آمریکایی-صهیونیستی پروژه آمریکا برای مهار مقاومت یمن چیست؟ ماکرون خواستار دستیابی نتانیاهو به توافق آتش بس شد عملیات ویژه گردان‌های القسام در «کرم ابوسالم» + فیلم انفجار، کابل افغانستان را لرزاند (۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳) حملات حزب‌الله لبنان در واکنش به جنایت اخیر رژیم صهیونیستی ادامه دارد (۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳) موساد و شاباک به شکست نظامی در غزه اذعان کردند شهرک نشینان شمال فلسطین اشغالی تهدید به شورش کردند نامه حماس به گروه‌های فلسطینی پیرامون گفت‌وگوهای آتش‌بس حماس: به فرمول یک توافق مشخص دست یافته‌ایم رئیسی: امروز در غرب شاهد تقابل جریان شرافت در مقابل شرارت هستیم
سرخط خبرها

جوایز ویژه پلیس برای رانندگان قانونمند نوروز ۱۴۰۲ | پیش‌بینی افزایش ۳۶ درصدی سفر‌های نوروزی تا ۳ فروردین ۱۴۰۲+ جزئیات

  • کد خبر: ۱۵۵۶۹۸
  • ۲۸ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۰:۲۱
جوایز ویژه پلیس برای رانندگان قانونمند نوروز ۱۴۰۲ | پیش‌بینی افزایش ۳۶ درصدی سفر‌های نوروزی تا ۳ فروردین ۱۴۰۲+ جزئیات
رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی فراجا از اهدای جوایز ویژه به رانندگان قانونمند نوروز ۱۴۰۲ خبرداد.

به گزارش شهرآرانیوز، سردار سیدکمال هادیان‌فر ضمن بازدید از مرکز اطلاعات و کنترل هوشمند ترافیک پلیس راهور اظهار داشت: از ۲۴ اسفند ماه موج اول سفر‌های نوروزی شروع شده است و پیش بینی می‌شود طی روز‌های آتی و تا سوم فروردین سال جدید با افزایش ۳۶ درصدی همراه باشد. از سوم فروردین ۱۴۰۲ و با شروع ماه مبارک رمضان، پیش‌بینی می‌شود که سفر‌های بین شهری و استانی کاهش ۹ درصدی داشته باشد.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی فراجا در ادامه با اشاره به آمار جانباختگان تصادفات رانندگی بیان داشت: از روز ۲۴ اسفند که سفر‌های نوروزی شروع شده است متاسفانه ۱۲۵ نفر از هموطنان عزیزمان را براثر تصادفات رانندگی از دست دادیم.

وی اضافه کرد: علل اصلی تصادفات، سرعت و سبقت غیرمجاز، عدم توجه به جلو و خستگی و خواب آلودگی بوده است لذا خواهشی که داریم این است که هموطنان عزیز قبل از رانندگی، حتما استراحت کافی را داشته و در طول مسیر نیز هرجا که احساس خستگی کردند، استراحت کنند و بعد به مسیر خود ادامه دهند.

رئیس پلیس راهور فراجا در ادامه با اشاره به آمار جانباختگان تصادفات رانندگی در نوروز سال گذشته، بیان کرد: در نوروز سال گذشته متاسفانه ۱۱۰۰ نفر از هموطنانمان بر اثر سوانح ترافیکی کشته و ۱۸ هزار نفر نیز مجروح و مصدوم شدند که آمار بسیار بالایی است.

وی در ادامه درباره پیش بینی وقوع بارندگی در روز‌های آتی، گفت: طبق اعلام سازمان هواشناسی در روز‌های ابتدایی سال به خصوص اول فروردین با موج جدید بارش‌ها مواجه خواهیم بود که در این شرایط، با توجه به لغزندگی سطح معابر، عدم توانایی در کنترل وسیله نقلیه، تهدید بسیار جدی محسوب می‌شود، لذا توصیه می‌کنیم رانندگان عزیز نهایت احتیاط و دقت را داشته باشند.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی فراجا در ادامه به کاهش ۱۰ کیلومتری سرعت، اشاره و اذعان دکرد: طبق مصوبه کمیسیون ایمنی راه ها، ناوگان عمومی بار و مسافر کاهش ۱۰ کیلومتری سرعت را دارند که امیدواریم رانندگان عزیز ناوگان عمومی که بسیار هم حرفه‌ای هستند، حتما به این توجه داشته باشند.

سردار هادیان‌فر از اهدای جوایز ویژه به رانندگان قانونمند نوروز ۱۴۰۲ خبرداد و گفت: پلیس راهور فراجا به رانندگان عزیزی که در نوروز ۱۴۰۲ از تاریخ ۲۴ اسفند ۱۴۰۱ تا ۱۵ فروردین ۱۴۰۲ تخلف و تصادف نداشته باشند به قید قرعه، به ۱۰۰ نفر جایزه ۲۰ میلیون تومانی و همچنین ۳۰ دستگاه موتورسیکلت اهدا خواهد کرد.

رئیس پلیس راهور در پایان با بیان اینکه بستن کمربند ایمنی برای تمامی سرنشینان خودرو الزامی است، خاطرنشان کرد: تخلفات حادثه ساز، خط قرمز پلیس است و در صورتی که راننده‌ای پر تخلف و مرتکب تخلفات حادثه‌ساز شود، خودرو توقیف می‌شود، چرا که نمی‌توانیم اجازه دهیم، تعداد اندکی که مکرر تخلف می‌کنند، جان دیگران را نیز به خطر بیندازند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->